Beoordelingen
Gemiddelde score 328 Beoordelingen
Dienst
Sfeer
Prijs/kwaliteit
Menu's
Linda Caretti genoteerd op Google
12 dagen geledenMaria Ciana genoteerd op Google
14 dagen geledenGloria Pizzi genoteerd op Google
(Translated by Google) Precise and perfect (Original) Precisi e perfetti
22 dagen geledenCristina Marziani genoteerd op Google
24 dagen geledenalexis bertolini genoteerd op Google
(Translated by Google) Took it for takeout. Very good. (Original) Preso asporto. Buonissssssssimo
25 dagen geledenManuela Gatti genoteerd op Google
(Translated by Google) I go there often and I find it to be one of the best in the area (Original) Frequento spesso eo trovo uno dei migliori della zona
28 dagen geledenDaniela Bernocchi genoteerd op Google
1 maand geledenSara Pacella genoteerd op Google
(Translated by Google) Friendly and helpful staff, dishes ready in no time for takeaway, always a guarantee 🥰 (Original) Personale cordiale e disponibile, piatti pronti in pochissimo tempo per l’asporto, sempre una garanzia 🥰
1 maand geledenAgostina Battaglia genoteerd op Google
(Translated by Google) Very good (Original) Molto buono
1 maand geleden
(Translated by Google) I've been frequenting this restaurant for a while, and the food is always excellent. I booked online (how convenient!) and we had dinner on Saturday evening. The service was very fast, especially for the first part of our order. We had a longer wait for the second part, but obviously there were more tables to serve than at the beginning. We had some difficulty getting the "specials" served, which were only served towards the end and after we insisted. Otherwise, the atmosphere is pleasant and clean. (Original) Frequento questo ristorante da tempo ed il cibo è sempre di ottima qualità. Ho prenotato online (che comodità!!) ed abbiamo cenato sabato sera. Molto veloce il servizio, specie per quanto riguarda la prima parte dell'ordine, per la seconda parte abbiamo atteso di più ma ovviamente vi erano da servire più tavoli rispetto all'inizio. Abbiamo avuto qualche difficoltà nel farci servizi i "piatti speciali", che ci sono stati serviti solo verso la fine e dopo insistenza da parte nostra. Per il resto l'ambiente è piacevole e pulito.
12 dagen geleden